Všeobecné prodejní podmínky

Obchodní podmínky

Všeobecné prodejní podmínky

Obchodní podmínky prodeje zboží

Obchodní podmínky obchodní společnostiTD computer s.r.o. se sídlem Handkeho 755/1b, 779 00 Olomouc - Nové Sady, IČ: 28623762, DIČ: CZ28623762, , pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.tdcomp.cz

 

 

1.   Úvodní ustanovení

1.1.     Tyto obchodní podmínky prodeje zboží (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti (obchodní firma) TD computer s.r.o. se sídlem Handkeho 755/1b, 779 00 Olomouc - Nové Sady, IČ: 28623762, DIČ: CZ28623762, (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti

smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.tdcomp.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

1.2.     Prodávající je podnikatelem ve smyslu ust. § 420 občanského zákoníku.

1.3.     Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel (právnická či fyzická osoba). Spotřebitelem je ve smyslu ust.

§ 419 občanského zákoníku každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost

živnostenským nebo obdobným způsobe, se záměrem tak činit soustavně za účelem dosažení zisku. Práva a povinnosti z těchto podmínek náleží kupujícímu (jak spotřebiteli, tak i podnikateli), pokud není v těchto podmínkách uvedeno, případně z právní úpravy nevyplývá, že určitá práva náleží pouze kupujícímu – spotřebiteli (viz např. článek 5. těchto obchodních podmínek).

1.4.     Kupující má možnost seznámit se s těmito obchodními podmínkami před odesláním své objednávky a je na ně předem upozorněn. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil, že souhlasí s jejich obsahem.

1.5.     Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají před zněním obchodních podmínek přednost.

1.6.     Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva

a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít pouze v českém

jazyce.

1.7.      Tyto obchodní podmínky jsou platné ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího v den uzavření smlouvy.

  1. Kupní smlouva

2.1.     Prezentace zboží umístěná na webovém rozhraní obsahuje jeho označení, jakož popis hlavních

vlastností zboží. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících

poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu.

2.2.     Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno území České republiky. Pro případ, kdy má být zboží dle požadavku kupujícího odesláno mimo území České republiky, je nutná výslovná dohoda o těchto nákladech mezi prodávajícím a kupujícím; bez této dohody není kupní smlouva uzavřena.

 

2.3.     Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné, s výjimkou zjevné chyby, např. když bude uvedená cena zboží zjevně chybná a nesprávná a výrazně se bude odlišovat od ceny srovnatelného zboží. O této skutečnosti bude prodávající obratem informovat kupujícího.

2.4.     Jednotlivé kupní smlouvy se uzavírají na základě elektronických objednávek kupujícího, učiněných

na webovém rozhraní obchodu. Je-li kupujícím spotřebitel, pak návrhem na uzavření smlouvy – nabídkou je umístění nabízeného zboží na webových stránkách prodávajícího. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím – spotřebitelem; prodávající je povinen neprodleně potvrdit přijetí této

objednávky. Za případné chyby při přenosu dat prodávající nenese odpovědnost. Kupující – spotřebitel není oprávněn v objednávce měnit podmínky nabídky prodávajícího, byť by se jednalo o nepodstatné změny. Pokud kupujícím není spotřebitel, pak návrhem na uzavření smlouvy je kupujícím odeslaná objednávka; k uzavření kupní smlouvy v tomto případě dochází až doručením souhlasu prodávajícího (akceptace) kupujícímu s jeho návrhem.

2.5.     Před odesláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil; v této fázi je kupujícímu dán prostor ke zjištění a opravování chyb vzniklých při zadávání dat před podáním objednávky. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

2.6.     Prodávající si vyhrazuje právo nedodat objednané zboží v případě vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti prodávajícího plnit. O této skutečnosti vyrozumí prodávající kupujícího bez zbytečného odkladu.

2.7.     Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

2.8.     Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že mu byly prodávajícím na jeho webové stránce a v těchto obchodních podmínkách poskytnuty veškeré povinné informace a sdělení dle ust. § 1811 a ust. § 1820 občanského zákoníku.

3.   Cena zboží a platební podmínky

3.1.     Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícím způsobem (dle volby kupujícího):

 

  • v hotovosti při osobním odběru v provozovně prodávajícího na adrese TD computer s.r.o. se sídlem Handkeho 755/1b, 779 00 Olomouc - Nové Sady, IČ: 28623762, DIČ: CZ28623762, , a to po potvrzení (e-mailem) ze strany prodávajícího, že zboží je připraveno k vyzvednutí
  • dobírka – platbu za zboží uhradí kupující poštovnímu doručovateli/kurýrovi při převzetí zboží
  • bankovní převod – kupující uhradí kupní cenu na účet prodávajícího, který mu prodávající sdělí (včetně variabilního symbolu platby) po obdržení objednávky, a to nejpozději do 3 dnů. Při tomto způsobu zvoleném platby je kupní cena zboží placena před odesláním zboží; do doby jejího zaplacení nebude zboží odesláno. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

 

3.2.     Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené dodáním zboží.

3.3.     Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

3.4.      Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad –

 

fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající

kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

3.5.     Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu při platbě v hotovosti (osobní odběr) účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. Prodávající vystavuje účtenky dle zákona o evidenci tržeb v závislosti na zvolené platební metodě a způsobu přepravy.

  1. Přeprava a dodání zboží, cena dodání

4.1.     V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující

riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

4.2.     Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, ve lhůtě, která je uvedena u jednotlivého zboží jako lhůta dodání, nejpozději do 15 dnů od uzavření smlouvy. Je-li u zboží uvedeno, že je „skladem“, odešle prodávající zboží nejpozději do 2 pracovních dnů.

4.3.     V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. Nepřevezme-li kupující zboží

v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10,- Kč, maximálně však 300,- Kč. Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku

součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodávající oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

4.4.     Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího

o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti a na případnou pozdější

reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.

4.5.     Objednané zboží může být na území České republiky dodáno těmito způsoby; kupující je oprávněn si zvolit způsob dodání:

 

  • na adresu dodání uvedenou v objednávce kupujícího s dobírkou - zboží je doručováno dopravcem na dobírku; cena této služby činí 136,5 ,-Kč,
  • na adresu dodání uvedenou v objednávce kupujícího bez dobírky – zboží je dodáno za stejných podmínek jako při dodání s dobírkou za předpokladu, že byl mezi prodávajícím a kupujícím sjednán individuální způsob platby; cena této služby činí 102,5 ,-Kč,
  • osobní odběr v sídle prodávajícího – kupující odebere zboží v sídle prodávajícího; tato služba je bezplatná. Prodávající v tomto případě vyzve kupujícího k odběru zboží telefonicky nebo e-mailem podle údajů na objednávce, a to nejpozději do jednoho pracovního dne od splnění podmínek pro dodání zboží, uvedených v bodě 4.6 těchto obchodních podmínek.

 

4.6.     Podmínkou pro dodání zboží je:

 

  • volné skladové zásoby objednaného zboží v objednaném množství na elektronické objednávce;
  • případně provedení dohodnutého způsobu platby na účet prodávajícího (při platbě předem, tzv.

na proforma fakturu).

 

4.7.     Je-li zboží dodáváno dle odstavce a) nebo b) bodu 4.5. těchto obchodních podmínek je věc kupujícímu (spotřebiteli) odevzdána (dodána) v okamžiku, kdy mu ji dopravce předá. To neplatí v případě, kdy dopravce určil kupující, aniž by mu byl prodávajícím nabídnut; v těchto případech je zboží odevzdáno

 

kupujícímu předáním prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího a umožněním, aby kupující uplatnil vůči dopravci práva z přepravní smlouvy (§ 2090 odst. 2 občanského zákoníku).

5.   Poučení kupujícího – spotřebitele o právu na odstoupení od smlouvy

5.1.     Nejedná-li se o případ uvedený v bodě 5.7. těchto obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit, má kupující – spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit.

 

 

5.2.     Právo odstoupení od smlouvy náleží kupujícímu – spotřebiteli bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů. V případě uzavření kupní smlouvy běží 14 denní lhůta ode dne následujícího po dni, kdy spotřebitel nebo spotřebitelem určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží. V případě uzavření smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí zboží běží 14 denní lhůta ode dne následujícího po dni, kdy spotřebitel nebo spotřebitelem určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme poslední dodávku zboží. V případě uzavření smlouvy o pravidelné dodávce zboží po stanovenou dobu běží 14 denní lhůta ode dne následujícího po dni, kdy spotřebitel nebo

spotřebitelem určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme první dodávku zboží.

5.3.     Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující – spotřebitel o svém odstoupení informovat prodávajícího formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem na adresu [•]. Kupující – spotřebitel může též použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, nacházející se na těchto

webových stránkách; použití vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy však není pro spotřebitele povinné.

5.4.     Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od uzavřené kupní smlouvy, postačuje, aby odstoupení od smlouvy bylo prodávajícímu odesláno před uplynutím příslušné lhůty.

5.5.     Důsledky odstoupení od kupní smlouvy:

  • 5.5.1. Pokud spotřebitel odstoupí od kupní smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu došlo oznámení spotřebitele o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které prodávající od spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání zboží (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebitelem zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání prodávajícím nabízený). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který byl spotřebitelem použit pro provedení počáteční transakce, pokud spotřebitel výslovně neurčil jinak. Prodávající vrací spotřebiteli platbu až po obdržení vráceného zboží anebo poté co spotřebitel prokáže, že zboží odeslal zpět na určenou adresu

prodávajícího, a to podle toho, která ze skutečností nastane dříve.

  • 5.5.2. Spotřebitel je povinen bez zbytečného odkladu, nebo nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od kupní smlouvy, zaslat prodávajícímu zpět na adresu [•] anebo předat

prodávajícímu na adrese [•] zboží obdržené na základě kupní smlouvy. Lhůta se považuje za

zachovanou, pokud bylo zboží odesláno před uplynutím 14 dnů. Zboží musí být zabaleno ve vhodném obale, musí být čisté a komplí

  • 5.5.3. Přímé náklady spojené s vrácením zboží nese spotřebitel. Prodávající upozorňuje spotřebitele, že pokud zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou, nese spotřebitel přímé náklady spojené s vrácením zboží ve výši [•] Kč.
  • 5.5.4. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností spotřebitele, je prodávající oprávněn vůči spotřebiteli uplatnit nárok na náhradu snížené hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

 

5.6.     Je-li společně se zbožím poskytnut spotřebiteli dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím

a spotřebitelem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a spotřebitel je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

5.7.     Kupující – spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nemůže jako spotřebitel odstoupit od smlouvy:

 

  • a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před

uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že

v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

  • b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
  • c)     o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
  • d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
  • e)    o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
  • f)     o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
  • g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
  • h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
  • i)      o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
  • j)      o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění

poskytuje v určeném termínu,

  • k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby,
  • l)      o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán

s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

 

6.   Odpovědnost za vady, záruka

6.1.     Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).

6.2.     Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

 

  • 6.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupujíc&iacu

Třídy a označení produktů

Technický stav všech námi prodávaných produktů je 100%. Pro všechny námi prodávané produkty platí plná záruka jako na nové produkty.

Rozdělení baterií Refurbished notebooků do tříd na základě testování speciálním zátěžovým testem:

NB

nová baterie (** Záruka na kapacitu 12 měsíců)

VD

70 - a víc min.  (*   Záruka na kapacitu 90 dní)  (bežná práce - Internet a MS Office)

DB

30 - 70min.    (*   Záruka na kapacitu 60 dní)  (bežná práce - Internet a MS Office)

SB

15 - 30min.    (*   Záruka na kapacitu 30 dní)  (bežná práce - Internet a MS Office)

BB

(v notebooku je baterka, ale je špatná  -  nefunkční)

Rozdělení Refurbished notebooků do kosmetických tříd:

A- Trieda

Nejprodávanější třída, garance dobrého vzhledu. Minimální kosmetické vady (drobný škrábanec na plastu,...). Ekvivalentní několika týdennímu použití. Displej je v 100% stavu, jako nový.

B+ Trieda

Displej notebooku v 100% stavu, avšak notebook vykazuje větší stopy předešlého užívání a kosmetické vady jsou viditelnější. Hardware 100% stav.

B Trieda

Víc viditelné kosmetické vady na plastech a displeji. Zařízení je samozřejmě 100% funkční a vady nemají vliv na technický stav produktu. Detailní fotky produktů najdete v Galerii, kde si vyhovující kus můžete rovnou objednat.

Rozdělení Refurbished monitorů do kosmetických tříd:

A Trieda

Displej 100% stav, viditelné známky použití mohou být jen na plastech.

A- Trieda

Minimální kosmetické vady na displeji, které lze při bežné práci těžko identifikovat (vadný pixel, škrábanec), známky použití povolené i na plastech.

B+ Trieda

Větší kosmetické vady na displeji (například větší škrábanec, víc vadných bodov, větší flek) avšak nepřekáží při práci a jsou plně použitelné

B Trieda

Značné poškození displeje, plastů, například pixelové pásy, velké škrábance a podobně. Využitelné na méně používaných místech, například k serverům atd. Velké cenové zvýhodnění. V Galerii daného kusu najdete detailní fotky i možnost objednat.

Rozdělení Refurbished all in one do kosmetických tříd:

A Trieda

Displej 100% stav, minimální kosmetické vady.

A- Trieda

Minimální viditelné drobné vady na pohledové části. Větší kosmetické vady přípustné na nepohledových stranách (vzadu, zboku).

B+ Trieda

Menší kosmetické vady i na displeji (nepřekáží při práci), viditelnější kosmetické vady i na pohledových stranách.

B Trieda

Větší kosmetické vady na displeji (nepřekáží při práci), poškození plastů mohou být větší (prasknuté, odlomené), vysoké cenové zvýhodnění! V Galerii daného kusu najdete detailní fotky i možnost objednat.

Rozdelení Renew produktů:

G GOOD

Produkt ve 100% stavu. Žádné známky použití, v originálním balení.

S SILVER

Produkt ve 100% stavu. Bez viditelnějších stop jakéhokoliv používaní, chybí jen původní obal. Plná záruka jako na nové.

B BRONZE

Může obsahovat jemné, málo viditelné škrábance, vzniklé při Remarketed procesu.Cenové zvýhodnění. Plná záruka jako na nové.

B- BRONZE-

Viditelnější známky předešlého používaní, viditelnější škrábance. Drobné škrábance mohou být na displeji, bez fleků. Informujte se o stavu u vašeho prodejce. Největší cenové zvýhodnění. Plná záruka jako na nové.

Reklamační podmínky

Záruka sa vztahuje na chyby materiálu, nebo technické chyby, které vzniknou při výrobě zařízení.

  • Záruka sa nevztahuje na chyby, které vzniknou nesprávnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením (především poškození plastových dílů výrobku, poškrábání displeje, které vznikne nesprávným čištěním, poškození způsobené nárazem...), použitím a instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou, nebo poškození elektrostatickým výbojem.
  • Záruka sa dále nevztahuje na chyby, které vzniknou použitím nesprávneho, nebo chybného programového vybavení, ani na případné škody vzniklé v tomto důsledku.
  • Prodávající neručí za případnou ztrátu, poškození, nebo zneužití dat uložených na záznamových médiích výrobku. Před převzetím výrobku do opravy je povinností kupujícího zabezpečit si odpovídající zálohu potřebných dat a zabránit jejich možnému zneužití.
  • Prodávající negarantuje plnou kompatibilitu rozšiřujících komponentů zakoupených na jiném místě než u prodejce tohoto výrobku, pokud není tento komponent schválený prodejcem.
  • Záruka sa nevztahuje na škody vzniklé v důsledku živelné katastrofy, násilného poškození, povětrnostních vlivů, nebo provozováním v extrémně neobvyklých podmínkách.
  • Záruka zaniká v případě neoprávněného zásahu do výrobku osobou, která nebyla k zásahu výslovně prodávajícím splnomocněná.
  • Záruka také zaniká, pokud bude kupující navzdory upozornění hrubě porušovat zásady provozu a použití výrobku popsané v uživatelské příručce.
  • U notebooků sa záruka nevztahuje na baterii.

Reklamační podmínky

Reklamačný poriadok je vydaný v súlade s ustanoveniami:
zák.č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov
zák.č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov

  • Kupující je povinnen produkt dodaný prodávajícím zkontrolovat co nejdříve od dodání.Kontrolu musí kupující vykonat tak, aby zjistil všechny chyby, které je možné při přijímání odborné prohlídky zjistit.  
  • Kupující je povinnen všechny takto zjištěné chyby oznámit prodávajícímu ihned po tom, co chyby mohly být zjištěné po vynaložení přiměřené odborné prohlídky zjistit. 
  • Kupující je povinnen uplatňovat reklamaci písemně, telefonicky, resp. osobně v sídle prodávajícího. Vždy je potřebné nahlásit typ chybného výrobku a dalé co nejpodrobněji popsat charakter chyby a uvést kontaktní osobu (jméno, telefon), se  kterou je možné konzultovat případné podrobnosti.
  • Při reklamaci výrobku je kupující povinnen prokázat nákup a oprávněnost reklamace dokladem o zakoupení (faktura, příjmový doklad, příadně dodací list). Pokud se kupující neprokáže některým z uvedených dokladů, bude oprava považována za pozáruční.
  • Pokud kupující nahlásí chybu, na kterou se nevztahuje záruka (např. nebyly splněné podmínky záruky, chyba byla nahlášená omylem, po záruce  apod.), může prodávající požadovat uhrazení nákladů, které vznikly v souvislosti s odstraňováním nahlášené chyby objednavatelem v plné výši. Kalkulace servisního zásahu bude v tomto případě účtovaná podle aktuálně platných cen servisního střediska v místě uplatnění reklamace.

Pro zlepšení kvality našich stránek používáme cookies. Tím, že pokračujete v prohlížení stránek bez změny nastavení Vašeho prohlížeče, souhlasíte s jejich používáním. Více o používání souborů cookies.